Bloggtorka. JA.

Hallå på er, era små muppar! Nu hare varit stendött här ett tag. Sorry för detta, hoppas att det ska bli bättre. Vilket det troligtvis inte kommer bli på ett tag. För just i denna stund har man plugg ända upp till öronen. Det är läsande och skrivande TJUGOFYRASJU! Men, solen skiner fortfarande på André Nyström. Det är fortfarande ca 25 grader varmt och soligt emellanåt så det är ju härligt. Jag vet dock inte vad jag kan berätta för exalterande nyheter, för att uppdatera er om vad som hänt på sistone. Förutom att samtliga av mina shorts har spruckit i grenen, vilket har gjort det lite problematiskt. Ser även att jeansen börjar ge vika lite så det är väl dags för lite nya inköp så fort man får tid. Men julen smyger ju sig sakta men på, så det är inte jättelångt kvar till en (vad jag anser) liten välförtjänt ledighet. Slänger alla fall upp lite bilder på en "in action" stund, från ett litet myspyscafé så ni kan se hur vi har det under dagarna här i lilla Asiatlandet. Tjing tjong långkalsong!
Tunga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0