Farsans (Zlatans) dag.

Idag är det än en gång dags att visa sin uppskattning och tacksamhet för att man får vandra runt på detta runda klot, genom att fira Farsans dag. Detta gjorde jag genom att min syster ringde för några dagar sedan och sa att det var dags, som hon gör inför varje "mamma- och pappadag". För att sedan talas vid med far min via Skype så att han kunde visa upp sina nya prylar, som han fått av syrran och mig. Det blev Ibra's nya biografi "Jag är Zlatan Ibrahimovic" och en liten tisha med texten "Zlatan is my Homeboy". Nämligen så att pappa har ett särskilt tycke för allas vår egen Zlatan Ibrahimovic! Om inte morsan hade funnits finns det stor risk att jag lika gärna skulle kunnat heta André Emanuel Ibrahimovic istället. Där har ni en bild av hur min farsa är, så tjing tjong långkalsong på er!

Kommentarer
Postat av: Zlatan Ibrahimovic

Kul att min bok kommer till användning. Jag funderar på att slänga den själv, inget är sant i den där boken. Någon har ljugit ihop hela mitt liv. Egentligen är jag inte ens en kille, eller tycker om fotboll överhuvudtaget......

2011-11-13 @ 17:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0