Bloggtorka... NOT.

Kära läsare! Nu var det verkligen låång tid sen jag skrev något här. Det kan bero på att det inte händer någonting i mitt liv för tillfället.. JOOO! Fast nu börjar "Midterm examinations" att närma sig och därför blir det mer att man trycker ner näsan i böckerna och försöker bli lite smartare. Idag har därför varit duktig, imponerat på taiwaneserna på gymmet samt pluggipluggat på Picnic med Justin Bieber's Baby, på högsta volym i lurarna. Det sköna med att ha ett café runt hörnet är att man kan springa hem lite snabbt, om man är känslig att göra "Tvåan" på offentliga toaletter. Dock blev det inte så mycket sova inatt då jag agerade först och tänkte sen genom att tvätta mina lakan precis innan jag skulle hoppa i säng vilket bidrog till lite "våta drömmar" istället för djup sömn. Senare var vi och åt sushi för första gången i Taiwan på ett ställe där maten serverades på löpande band, bokstavligt. Både smarrigt och billigt! Nu är det dags att ladda om batterierna för att ansluta med våra svenska kamrater och göra Taipei. TJENA MITTBENA!
Alina verkade inte ha hittat samma tagg som mig och min lock, som stack ut lite så där fränt från mössan.

Kommentarer
Postat av: Erika

Fan André, jag vill slicka dig i ansiktet!!!

2011-10-21 @ 16:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0