Suntrip 2011. Riktigt nice.

För några veckor sen gjorde jag och mina kära bröder en resa till södra Taiwan, Kenting, där vi hade planerat en efterlängtad solsemsester. Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss och vi åkte hem innan vi hade vistats där i 24 timmar. MEN! Nu beslöt vi oss, The Swedish House Mafia (Jag, Henke, Max, Caroline, Emma och Alina) för att göra ett nytt försök. Det blev Succé! 30 grader och sol hela helgeeen. En hel helg fylld av häng på playan, kyckling och ris, kiss i vattnet, bonnebränna, bussar fyllda med lättimponerade taiwaneser, halvtaskigt sällskap, scooterkörning och flykt från galna hundar... alldeles.. alldeles.. UNDERBART! Jag gör det här inlägget bara för att ni ska få ett litet smakprov av hur det är att studera i Taiwan. Så, se och lär så blir du kär.. Babyyy!
Utsikten från vårt lilla "hippiekrypin".
Den fräna interiören. "Bordellen" som vi kallade den.
Mofasa.
Anlände sedan till playan och Happy Panda Bar, riktigt mojsigt.
Självklart var ett bröllopspar och snärtade lite bilder, de var där samtliga tre dagar.
Bad servitrisen ta en bild på oss, hon uteslöt Henke på eget initiativ. Därför tvingade jag på Henke en stund i rampljuset genom att köra en liten "Fotosession" med hans fantastiska mage.
Bra Henke!
Senare dök den här liraren upp, fortfarande oklart vad han sysslade med.
Uppstod lite knas mellan mig och ett gäng ballonger. Lägg märke till min schyssta tupé till frilla.
Tupé!
Hittade ett riktigt nice STÅND på nattmarknaden.
Hyrde dessa grabbar i ett försök att göra hela ön på en dag.
Mm.
Sen blev det till att hopp över avspärrningen de vattniga bufflarna för att få lite schyssta bilder på dem. Ser ut som att vi inte var så nära men det räckte för att man skulle pinka lite lagom i byxan.
Sen blev det till att klättra vid vattenfallen för hela slanten.
Hela tuffa gänget.
Trötta grabbar efter en intensiv deghelg, dock exalterade för att få hoppa in i den grönsköna bussen och sitta där i 6 timmar.
Det var allt jag hade för den här gången så, Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0