La Familia möter Taipei, Shanghai & Peking.

Nu har inte varit så mycket uppdaterande här på sistone, och mycket mer kommer det inte bli då jag bara har några få dagar kvar på denna sidan av klotet. Men jag tänkte alla fall lägga upp lite bilder från när min lilla men ack så fina familj kom på besök för att celebrera julen och mellandagarna tillsammans med mig. Vi började med att fira jul i Taipei för att sedan styra våra lurviga mot Shanghai och Peking. Jag visade helt enkelt dem allt jag hade lärt mig, vilket gick ganska fort. Allt från att äta med pinnar, dricka varmvatten, inte tugga tuggummi på tunnelbanan, inte göra sig förstådd via engelska och en massa mer. Slänger upp lite bilder på guldklimparna från resan! Så, se och... njut?
Blev till att ta världens snabbaste hiss upp i Taipei 101.
Chiang-Kai Shek.
Tjena kompis.
Litet besök på stadens enda Vapiano.
Himmelska fridens torg.
Liten TV.
Förbjudna staden.
En mur.
Den här killens uppgift var att bokstavligt borsta av murens varenda trappsteg, you go girl!
Tack och hej för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0